Thursday, February 9, 2017

«Στα παλάτια της Κνωσού»

Αριάδνη Στουπάκη (Β4)

Πηγή: GreekGuide.com
Αγαπημένη μου Ιωάννα,

Το ταξίδι μου στην Κρήτη είναι πολύ συναρπαστικό! Έχουμε επισκεφτεί άπειρα μέρη. Όλα ήταν όμορφα και θαυμάσια όμως το ανάκτορο της Κνωσού ήταν αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο από κάθε άλλο αρχαιολογικό χώρο.

Η ουρά στην είσοδο ήταν τεράστια, περιμέναμε πάνω από μισή ώρα αλλά η αναμονή άξιζε! Μόλις μπήκαμε μέσα αντικρίσαμε το μεγαλείο του Μινωικού πολιτισμού. Μικρά κτήρια με λαμπερά και ζωντανά χρώματα ξεπρόβαλαν όσο προχωρούσαμε. Αξιοθαύμαστες τοιχογραφίες σε όλα τα μεγέθη μας προκάλεσαν δέος ενώ οι τεράστιες αποθήκες αγαθών με τα τεράστια πιθάρια μας τρόμαξαν λίγο καθώς το μυστήριο και το σκοτάδι επικρατούσαν στον χώρο. Η αίθουσα του θρόνου δεν με εντυπωσίασε, απογοητεύτηκα επειδή περίμενα κάτι πιο επιβλητικό. Όμως το υπνοδωμάτιο της βασίλισσας με τα διαφορετικά επίπεδα κατάφερε να τραβήξει την προσοχή μου και να με κάνει να αισθανθώ πολύ μικρή μπροστά στα δημιουργήματα των σοφών Μινωιτών. Ένα ακόμα πράγμα που μου έκανε εντύπωση ήταν πως τα σκαλιά του ανακτόρου ήταν υπολογισμένα σε ύψος και πλάτος για μια ξεκούραση ανάβαση και κατάβαση. Το γεγονός αυτό με έκανε να εκτιμήσω ακόμα πιο πολύ τους Μινωίτες για την εξυπνάδα τους.

Φεύγοντας ένιωθα συγκίνηση που οι πρόγονοί μας δημιούργησαν τόσο λαμπρά έργα με σοφία και σύνεση. Η χαρά μου ήταν απερίγραπτη που επιτέλους είχα καταφέρει να δω από κοντά το ανάκτορο για το οποίο όλος ο κόσμος μιλάει. Επίσης, ένιωθα ευγνώμων που το θαυμαστό αυτό μνημείο βρίσκεται στη χώρα μου, είναι πολιτιστική κληρονομιά της πατρίδας μου και μπορώ να το επισκέπτομαι τόσο εύκολα. Ο αρχαιολογικός χώρος μου προκάλεσε δέος και θαυμασμό. Η επίσκεψή μου στην Κνωσό είναι μια εμπειρία που θα μου μείνει αξέχαστη! Ελπίζω κάποια στιγμή στο μέλλον να πάμε και μαζί!

Με αγάπη,

η ξαδέρφη σου Αριάδνη