Thursday, February 9, 2017

Επίσκεψη στον ιερό βράχο!

Νικόλαος Σπυρόπουλος (Β4)

Πηγή: http://www.econews.gr/
Αγαπητέ μου φίλε Ορφέα,

Πέρασε καιρός από τότε που έχουμε να συναντηθούμε. Εσύ καλά είσαι; Η οικογένειά σου; Εγώ μια χαρά είμαι. Σου γράφω για να σου πω πώς πέρασα σε μια καταπληκτική εκδρομή που πήγα με το σχολείο μου.

Πριν δύο εβδομάδες περίπου, πήγαμε στην Ακρόπολη. Η ξενάγηση άρχισε από τα προπύλαια. Τα προπύλαια είναι η είσοδος της Ακρόπολης. Ήταν διακοσμημένα με γλυπτά και ήταν θεόρατα. Αισθανόμουν σαν ένα μυρμήγκι μπροστά τους. Πριν συνεχίσουμε γύρισα και κοίταξα την θέα από τον λόφο. Ήταν μια φανταστική θέα. 

Στη συνέχεια, περάσαμε τα προπύλαια και βρεθήκαμε περικυκλωμένοι από ερείπια ναών. Πολλοί λίγοι ναοί δεν ήταν τελειωτικά κατεστραμμένοι, δηλαδή υπήρχαν κάποια κομμάτια τους «όρθια». Λυπήθηκα αρκετά γιατί τόσοι ναοί και να μην μπορούμε να τους δούμε παρά μόνο τα ερείπιά τους, είναι αδικία. Προχωρώντας  την ξενάγηση, έβλεπα διάφορα μηχανήματα και ανθρώπους να προσπαθούν να αναστυλώσουν τους ναούς. Τότε γέμισε χαρά η ψυχή μου επειδή είδα ότι οι άνθρωποι νοιάζονται ακόμα για την κληρονομιά τους.

Τελευταία στάση μας ήταν ο παγκόσμιας φήμης Παρθενώνας. Γύρω του υπήρχαν πάρα πολλοί άνθρωποι που έβγαζαν φωτογραφίες. Όταν κατάφερα να μπω ανάμεσά τους και να τον δω, έμεινα άφωνος. Το μνημειακό μέγεθός του και η απίστευτη και εκθαμβωτική διακόσμησή του ήταν οι κύριοι λόγοι που εντυπωσιάστηκα τόσο πολύ. Εκείνη την ώρα αισθάνθηκα υπερήφανος για τους προγόνους μας. Κοίταζα και ξανακοίταζα τον ναό και δεν το πίστευα. Η αντίθεση της λιτότητας με την διακόσμησή του είναι μοναδική.

Πιστεύω ότι αυτή η εκδρομή θα μου μείνει αξέχαστη. Επίσης πιστεύω ότι αυτή η εμπειρία θα είναι ένα καλό θέμα για να γράφω στις εκθέσεις στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας. Αυτά από εμένα. Πήγες εσύ πρόσφατα κάποια εκδρομή με το σχολείο σου; Περιμένω να ακούσω νέα σου.

Ο φίλος σου,

Νικόλας