Thursday, December 15, 2016

Όμιλοι και Πολιτιστικά Προγράμματα

Κόκλα Πέτρα, Λυμπεροπούλου Ελβίρα, Μαρτζάκλη Μελπομένη, Μιχιώτη Αναστασία (Β2)

Τα πολιτιστικά προγράμματα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του σχολείου μας. Τα προγράμματα αυτά λειτουργούν μετά τις διδακτικές ώρες και είναι προαιρετικά. Παρόλα αυτά έχουν πολλές συμμετοχές καθώς ασχολούνται με θέματα που ενδιαφέρουν τους εφήβους.

Εκτός των πολιτιστικών κάθε χρόνο οι καθηγητές οργανώνουν και πραγματοποιούν ομίλους με διάφορα θέματα. 

Την σχολική χρονιά 2016-2017 λειτουργούν έντεκα όμιλοι:

1. «Η ηθική των εφήβων σε άμεση συνάρτηση με τη σχολική βία, το ρατσισμό και τον διαδικτυακό εκφοβισμό»Τα σύγχρονα προβλήματα των εφήβων στα σχολεία και ιδιαίτερα σε σχέση με τη σχολική βία, το ρατσισμό, και το διαδικτυακό εκφοβισμό.

2. «Παιχνίδια Ιστορίας»Μια προσέγγιση που ανακαλύπτει άγνωστες ή λιγότερο γνωστές πτυχές της Ιστορίας και τις παρουσιάζει μέσα από παιχνίδια κατασκευασμένα από την ομάδα.

3. «Ρητορικής»Υπηρετεί στόχους που σχετίζονται με την γλωσσική διδασκαλία και καλλιεργεί δεξιότητες που χρησιμοποιούνται στον προφορικό λόγο.

4. «Μαθηματικών»Αντιμετώπιση δύσκολων μαθηματικών προκλήσεων και εξοικείωση των μαθητών με τις βασικές μαθηματικές έννοιες.

5. «Θέατρο, μουσική και κινούμενο σχέδιο»Η ιστορία της Λιλιπούπολης εισχωρεί στην ζωή μας, μας προβληματίζει και μας γνωρίζει τους συντελεστές εκείνων των παλιών ραδιοφωνικών εκπομπών.

6. «Αριστεία - μεγάλες ιδέες στη Φυσική»Αποσκοπεί μια διεπιστημονική και διερευνητική προσέγγιση για την γνωριμία των μαθητών με την ανάπτυξη των θεμελιωδών αρχών και ιδεών στη Φυσική.

7. «Χημεία και ψηφιακή αφήγηση»Σκοπό έχει τη διερευνητική μάθηση στον χώρο της χημείας καθώς και την επικοινωνία της επιστημονικής γνώσης με δημιουργικό τρόπο.

8. «Φυσική και Βιολογία - πυρηνικές περιπέτειες»Ένα ταξίδι στα μυστήρια των πυρήνων. Έμπνευση για τις μελλοντικές σπουδές και ενημέρωση σχετικά με τα επαγγέλματα του ερευνητή και επιστήμονα στον σύγχρονο κόσμο.

9. «Δημιουργική γραφή»Ο συνδυασμός των γνώσεων που οι μαθητές αποκομίζουν από το σχολικό μάθημα και ο μετασχηματισμός σε συναρπαστικά κείμενα.

10. «Αγγλικής γλώσσας»Εξοικείωση των μαθητών με τις στρατηγικές που απαιτούνται στις εξετάσεις της Αγγλικής γλώσσας με εξάσκηση των τεσσάρων βασικών δεξιοτήτων (Reading, Writing, Listening, Speaking).

11. «Ψηφιακή αφήγηση στην Αγγλική Γλώσσα»Η εξάσκηση των παραγωγικών δεξιοτήτων των μαθητών στην αγγλική γλώσσα αλλά και η εξοικείωσή τους με εργαλεία ψηφιακής αφήγησης.